ח"כ יואב קיש: "מבטיח שאמשיך להיאבק לשיווין בנטל מתוך הקואליציה"

    גואל ועקנין 1 Comment on ח"כ יואב קיש: "מבטיח שאמשיך להיאבק לשיווין בנטל מתוך הקואליציה"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב קיש ( הליכוד) נשא היום (ד') את נאום הבכורה שלו במליאת הכנסת.
    בפתח נאומו הדגיש ח"כ קיש את השיח המתלהם שמתנהל מאז הבחירות סביב מפלגת הליכוד והטענה כי היא אינה מייצגת את העם.
    "בשבועות האחרונים אנחנו שומעים כל הזמן, בבית הזה ובתקשורת, קולות שתוקפים את הקואליציה ואת הליכוד, על כך שאנחנו מייצגים רק חצי מהעם.

    ביטויים פוגעים ומזלזלים בליכוד ובנבחריו. הרדיו העיתונים והטלוויזיה מנסים לייצר את הרושם שהליכוד והקואליציה מנותקים. שאיננו מייצגים אתכם.

    אני אחד מחברי הכנסת החדשים בליכוד שמן הסתם פחות שמעתם עליהם בתקשורת. דור שני בליכוד וחבר ליכוד מעל 15 שנים ומהווה דוגמא לכך שהליכוד הוא מפלגתו של כל העם.

    ולמה עלי לא שמעתם?

    אולי כי נבחרתי כנציג מחוז דן של תנועת הליכוד, מה שנקרא "מדינת תל אביב" ואני ליכודניק. אני חילוני- ואני ליכודניק. אני טייס קרב – ואני ליכודניק. עבדתי כטייס באלעל – ואני ליכודניק. סגן אלוף במילואים – ואני ליכודניק. אני אשכנזי- ואני ליכודניק . גם אני הפנים של הליכוד.

    הליכוד מייצג גם את התל אביביים, הליכוד מייצג גם את החילוניים, הליכוד מייצג גם את המילואימניקים וגם אני חלק מהליכוד, מפלגת העם.

    לאחר מערכת בחירות, מהסוערות והיצריות שידענו, בה נאמרו אמירות מיותרות מכל הצדדים חובה עלינו עכשיו לכבד איש את רעהו.

    המשפחה שלי היא דוגמא לאחדות העם. מצידה של אמי אריאלה אני דור שביעי בארץ וצאצא של הרב שמואל סלנט. הרב שמואל סלנט היה בשנת 1865 רבה של ירושלים ומילא תפקיד זה מעל 40 שנה. הח"כים החרדיים במליאה מכירים היטב את סיפורו של הרב שמואל סלנט.

    משפחתי מצד אבי מייק קיש ז"ל, הייתה משפחה בריטית ותיקה. סבי פרדריק הרמן קיש, המוכר יותר כבריגדיר קיש, כיהן כקצין היהודי הבכיר ביותר בצבא הבריטי במלחמת העולם השנייה".

    בהמשך דבריו אמר קיש "גם בשעה זו שאני מדבר ישנם חיילים ששוכבים במארבים, טייסים, חובלים, לוחמים הנמצאים על גבולות מצרים, לבנון ירדן ומגנים עלינו. המזרח התיכון מסביבנו רוגש ובוער והסיבה שאנחנו לא מרגישים זאת היא בגלל אותם אלו אשר מגנים עלינו ימים כלילות.

    כולם. חילונים, חרדים, דתיים וערבים צריכים להיות שותפים למסירות זו. כבר לפני שנתיים הייתי במאהל המילואימניקים ונלחמתי למענם.

    אכן, ברורה לי מפת האילוצים הקואליציונית, נצטרך להגיע למנגנון מוסכם, אני מבטיח שאמשיך להיאבק לשיווין בנטל מתוך הקואליציה.

    ממשלת הליכוד הקודמת העלתה את שכר החיילים, אני אמשיך לדחוף לתגמול המשרתים גם מהכנסת הנוכחית. מי שנותן יותר ראוי שיקבל יותר.



    1 תגובות

    מיין תגובות